cook
Ми використовуємо різні технології для збирання та зберігання інформації, коли ви відвідуєте сайт biscotti.com.ua Це може включати в себе запис одного або декількох куки або анонімних ідентифікаторів. Ми також використовуємо куки й анонімні ідентифікатори, коли ви взаємодієте з послугами, запропонованими нашими партнерами, як-от рекламні послуги, наприклад, що можуть з'явитися на інших сайтах.
Безкоштовна гаряча лінія:
Як замовити

Бажаєте відчути неперевершений смак продукції BISCOTTI та відчути справжню насолоду по-італійськи?
Тоді робіть замовлення смаколиків вже зараз!

Для оформлення замовлення в розділі Інтернет-магазин, необхідно додати обрані товари в необхідній кількості до кошика і оформити замовлення відповідно до кроків, вказаних на сайті. Реєстрація не є обов’язковою для здійснення покупки, але для отримання спеціальних пропозицій та корисної інформації, рекомендуємо пройти реєстрацію.

Після оформлення замовлення в розділі Інтернет-магазину, з вами зв’яжеться представник компанії для підтвердження і уточнення деталей замовлення. Графік обробки замовлень: понеділок-п’ятниця з 9:00 по 17:00; замовлення здійснені в інший час, будуть оброблені на наступний робочий день.

Продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягає, згідно Постанови КМУ № 172 від 19.03.94 р. «Про реалізацію окремих положень ЗУ «Про захист прав споживачів».. Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яка забезпечить цілісність і збереження його товарного вигляду.
Зображення товару на сайті може відрізнятись від оригіналу та представлено для ознайомлення.
Інформація на сайті може обновлятись несвоєчасно. Дані про наявність товарів уточнить представник компанії під час підтвердження замовлення в телефонному режимі.

Умови доставки і оплати

Замовити продукцію ТМ можна із доставкою по всій Україні без обмежень щодо мінімальної суми замовлення
Доставка здійснюється через перевізника «Нова Пошта» за тарифами перевізника (доставка за рахунок отримувача)

Оплата продукції - розрахунком на карту підприємця за реквізитами або через платіжний сервіс безпосередньо при оформленні замовлення (передоплата)

Відправлення продукції відбувається в робочі дні в день отримання оплати (при умові отримання оплати в першій половині дня) або на наступний день (якщо оплата отримана в другій половині дня)

При отриманні замовлення у перевізника просимо перевіряти цілісність пакування і при виявленні пошкоджень, складати претензійний протокол на місці. Замовлення, яке не забрали з відділення пошти чи кур’єрської служби протягом 5-х робочих днів, буде автоматично відправлено назад постачальнику товару, без повернення коштів за покупку.